... şi cum naiba îşi aleg companiile personalul de la Relaţii cu Clienţii?
Juma' de zi am avut probleme cu netu' şi, bineînţeles, compania Vodafone susţinea, prin intermediul angajaţilor săi - de un profesionalism deosebit - că este vina mea!
De ce nu aţi descărcat versiunea x a aplicaţiei naiba s-o pieptene pentru "pastiluţa" vodafone? Adik cum de naiba nu ştii de aplicaţia respectivă, tanti? K noi nu anunţăm pe nimeni că există aşa ceva, suntme şmecheri rău. Te lăsăm şi pe tine şi pe alţii fără conexiune, după care dăm vina tot pe voi, că tot sunteţi proşti şi vă plătiţi facturile la timp.
Cum naiba să descarc aplicaţia rspectivă dacă nu am conexiune. Asta este, eu am una singură!
Ok, sun a doua oară, după 3 ore de nervi, scanare anti-virus şi schimbare de porturi USB.
Wow, e vina noastră!!! Da, ştiţi că aţi făcut o modificare de abonament, în luna cutare. Da, da, iar noi ne-am luat libertatea de a vă modifica opţiunile fără să vă anunţăm. Dar acum va funcţiona, am revenit la setările cerute de dvs.
Probabil că scrie PROASTĂ pe mine! Altfel nu îmi explic cum de se apucă cineva să modifice ceva nesolicitat.
Când o să fiu mare, o să-mi fac companie de servicii de net şi telefonie mobilă numai pentru mine, na! Până atunci, cred k o să umplu OPC-ul de reclamaţii!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu