miercuri, 10 decembrie 2008

Realități căministice



Când stau pe scaun, în camera mea minusculă, văd ce este ilustrat pe-aici.

Ce văd pe fereastră, în alt episod.

Citatul este ”furat” de la o prietenă, sper să nu se supere că îl supra-folosesc, dar cred că mi se potrivește și mie foarte bine.

Restul, sunt chestiile de care mi-e dor.

Mi-e dor de familie.

Nu, nu mi-e dor de România, mai ales după ultimele vești casnice pe care le-am primit astăzi. Degeaba militez eu pentru deschiderea minților românilor, care ar trebui să vadă că pot mai mult. Lene, tată, lene.

În rest, numai de bine. Aici nu e ninsoare. E soare cu dinți.

Sunteți câțiva care, cu obstinație nu dați niciun semn. La urma-urmei, eu sunt cea plecată de acasă, nu voi. Dacă nu mă căutați, să vă fie de bine. Nici eu nu mai încerc nimic.

2 comentarii:

Anonim spunea...

i know I haven't been in touch, but I am not in Romania either, I've been travelling for the past month. I promis that, when I'll be back (that is on the 15th of Dec) I'll write.
A lot of things have happened.
But i read your blog every chance I get. Miss you.

Zelda spunea...

I hope you are OK and more than that.

I've been thinking a lot about you these days, I miss you too and, for no reason or for all the reasons in the world I keep my fingers crossed for you.