luni, 5 ianuarie 2009

Back home, in London





Hello people!

Cum a fost concediul? Al meu a fost primul, de un an de zile încoace. Și dacă nu a fost perfect, a fost superb. Acum am nevoie de recovery după concediu :)

Nu, nu am fost home, să spunem că am vizitat puțin prin Europa.

Am fost cu Eurostar-ul, pe sub ”canal”, ca să nu spun că nu am ajuns să fac și asta. Singurul tren mai cu clasă. Dacă vreți să vizitați Belgia și Olanda, pregătiți-vă să vă simțiți ca... acasă: înghesuială, ambuteiaje, lume cam nesimțită, scandal, transport cu întârzieri. A, nu, în tren nu ai scaun, trebuie să îţi găseşti, bagajul rămâne undeva, departe de tine, trebuie să stai cu ochii pe el să nu dispară. Ce să mai, europeni!

Bruxelles rămâne iubirea mea, nu mă întrebaţi de ce, dar are un farmec aparte în aşa-zisa banalitate a lui. Amsterdam e de vizitat vara şi cu rezervare de bilete în avans pentru muzee, că altfel rişti să îţi petreci zilele stând la coadă la cumpărat bilete.

Delft este mic şi drăgălaş, merită ascensiunea în turn, mai ales dacă ai fost şi la Brugges şi poţi face comparaţie cu Bellfroy. Recomand cafeneaua din dreapta turnului, una cu galben, porţii humongous şi bune, şi pentru vegetarieni.

Rotterdam este de-a dreptul industrial, dar are şi el farmecul lui. Păcat că de Rev a fost ca în zona de război. Poliţia era pe străzi aproape doar ca să se asigure că cei care dau cu petarde sunt protejaţi de cei care nu suportă fenomenul. În Olanda am prins două incendii, chestie pe care în Londra nu am văzut-o încă.

People, dacă vreţi coffee-shop-uri, găsiţi. Dar get to your senses, there is more to life than smoking a joint, and another, and another. Faceţi mişcare, plimbaţi-vă, vizitaţi.

Fiţi atenţi, magazinele se deschid cam pe la 10 dimineaţa şi se închid începând cu ora 16. So, better go sightseeing.

Mai sus, câteva poye, random, Rotterdam, Delft, Bruxelles.

See ya soon, mulţumesc colegilor pentru găzduire şi căldura cu care am fost primită, m-am simţit ca în familie! Acum, back to work, deadlines coming to term.

Niciun comentariu: