vineri, 10 aprilie 2009

Alexandrina Hristov Avanpremieră

A fost ieri seară.

Le mulțumesc prietenilor mei care m-au ”smuls” din băbenie și m-au ”târât” într-un demers cultural.

Bineînțeles că am calculat cât a costat în lire :). Numai 6. Dar, de cât dai, de atât primești.

Mie îmi place Alexandrina de acum 2 ani când pe DC++ au început să circule melodiile ei.

De ce i-a luat atât timp să lanseze albumul???

NU mi-a plăcut deloc că a întârziat 1 oră juma.

NUm i-a plăcut că se fuma în club. M-am dezobișnuit de asta. Eram pregătită să ies afară, cu ștampiluța pe mânuță ca să trag o pipă.

O coadă ordinară. Asta e.

Mai mult a vorbit decât a cântat.

Alexandrina, punctualitatea nu te dă afară din casă. În rest, la mai mult. La mai puține re-mix-uri.

Păcat de voce și de versuri.
Atâtea fitze de București... deși publicul ei ar trebui să nu aibă așa ceva și nici ea, pentru că încă nu este căutată în toată Europa.

Baisse les lunettes, că nu ești Nana Mouskuri.

Când o să aibă parte și Bucureștiul de un concert adevărat, de-ăla de să nu mai vrei să se termine, cu artiști autohtoni (whatever, dar nu de gală), un concert ”de casă”, friendly...??? ÎÎÎÎÎ, când?

DAAAAR, apreciez, repet, vocea, versurile, seara trecută, nu sunt o babă care stă în casă și tentativele culturale. Să dea divinitatea să fie altă dată mai bine!

Niciun comentariu: