duminică, 25 octombrie 2009

Whatever you do, have Pride!

Asta este reclama la o bere englezească. Nu, nu îmi place brand-ul respectiv, e slăbuț, deși mi-a fost recomandat cu căldură de colindătorii de pub-uri locale.

Mie îmi place mesajul. E simplu și ajunge exact unde trebuie. Se compleetază foarte bine cu versurile cântecului ”The White Cliffs of Dover”, pe care acum vreo 9 ani îl cântam cu mare plăcere pe plajele din România, până la punctul de a primi nisip în ochi de la cei care nu apreciau talentul meu artistic, la a primi invitații să înregistrez un disc.

Bottom line, Have Pride and „merely survived because of my pride” dau bine.

Numai să îmi intre și mie mesajul ăsta în sânge, odată, și încă o dată, și încă o dată.

Whatever you do, have Pride. A ta mai bine decât London Pride.

Niciun comentariu: