sâmbătă, 23 august 2008

Cum e la Oradea?




Cum să fie, e făinuț :)

Orașul are o pietonală simpatică, bună pentru cei intoxicați cu ”shoppită cronică” *expresia îmi aparține, dar puteți să o folosiți cu licență (costă o bere la terasă).

A fost Parada Florilor, ungurească. Asta nu înseamnă că nu a fost frumos. O să vedeți mai sus o poză de acolo.

Este un oraș interesant și mai mic decât pare. Oamenii sunt ca peste tot. Însă, parcă știu să prețuiască mai mult valoarea propriului oraș.

Astăzi am fost la pădure. Îi mulțumesc colegei mele de la Prefectură, cea care m-a invitat în excursie. Nu m-am așteptat. A fost foarte frumos din partea ei, mă cunoaște de 5 zile. Și s-a gândit că probabil o să stau singură în week-end. A făcut un gest pe care mulți alții nu l-ar fi făcut.

Anyway, o să vă mai țin la curent.

Pentru cei care sunt în situația mea, sper să vă acomodați repede și să aveți un stagiu util. Și dacă nimeriți așa de departe de casă, ca mine, undeva unde nu cunoașteți pe nimeni din orașul respectiv, vă doresc să găsiți și voi ce am găsit eu :)

Niciun comentariu: