luni, 11 august 2008

Femeile din viața mea

Și eu sunt femeie.

Acesta este un TRIBUTE femeilor din viața mea.

Mame și Bunik.

Ce m-aș face eu fără voi?

Bine, și voi fără mine :).

Dar, chiar nu știu cum ar fi viața mea fără voi și nici nu aș vrea să aflu.

Vă mulțumesc pentru tot, pentru sprijinul moral și material. Amândouă necondiționate.

All in all, femei mai cu sânge rece decât triada noastră mai rar.

Nu o să murim așa de repede, asta e clar. Sper doar să ne fie bine împreună sau separat. Dar să nu pierdem niciodată legătura care există dincolo de granițele materialului. Sper ca într-o zi să pot avea grijă de voi așa cum îmi doresc de mult timp și nu reușesc să realizez. Sper să nu vă dezamăgesc.

Vă iubesc pe amândouă, vă mulțumesc că existați și sunteți familia mea.

3 comentarii:

Anonim spunea...

o persoana este puternica
atunci cand se poate baza doar pe ea insasi,daca te bazezi pe alti
poti fi vulnerabila.
indiferent cine e aceea persoana.
ANONIMUL

Anonim spunea...

@ Anonimul: Cand o persoana se poate baza doar pe ea insasi e singura, nu puternica.

@ Zelda: Doar o persoana puternica le poate multumi celor dde langa ea asa cum ai facut-o tu. Sunt mandra de tine si o sa imi fie tare dor de tine.

Zelda spunea...

@Mona: Si mie o sa-mi fie dor de tine. Pe de alta parte, cand ne revedem, o sa avem ce povesti timp de mai multe zile. Abia astept sa vad ce ai mai creat :).

Succes si spor.

Momentan, mie nu-mi pare rau de alegerea facuta, am nimerit bine.

@Anonim: Si daca totusi exista si persoane pe care le iubesti si iti place sa stai langa ele etc etc. Ca sa nu mai spun ca toti am fost nascuti de cineva. Nu ma consider nici slaba, nici puternica, nici singura. Sunt foarte bine asa cum sunt si, la urma-urmei, fiecare traieste cum poate. Eu doar multumeam cuiva, nu asteptam aprecieri.