marți, 19 august 2008

Some change would do you good

Oradea, municipiul Oradea...

Incă nu am descărcat poze, dar o să. Promit.

Mă felicit pentru alegerea făcută. Nu sunt modestă, știu.

Change is fine, mai ales dacă este conștientă și conștientizată. Nu schimbare ca în ”cărticica stresului”, unde se afirmă că dacă vrei să fii stresat continuu îți schimbi cât mai des job-ul, partenerul, prietenii bla-bla.

Schimbarea mediului de lucru este ca și cum ai da Refresh. Mi-am dorit și eu să reîncarc pagina și să văd ce se întâmplă. Cred că era cazul să mă provoc pe mine însămi. Deși nimic nu ”trebuie”, uneori este bine să faci.

Uneori, Pământul este plat. S-ar putea să crezi că la marginea lui sunt gorgone și balauri. Eu am descoperit că la margine există tot oameni, chiar dacă ritmul lor circadian este altul decât al meu. Am descoperit că poți fi ”arasist și xenofob” și între ai tăi, că poți fi discriminat doar pentru că provii din alt mediu decât cel în care te-ai auto-imersat, dar că toate diferențele pot fi aplanate cu un zâmbet.

Este doar începutul, sper să fie de bun augur. Aaaaaaa, dacă vrei să muncești, poți să faci acest lucru peste tot. Chiar este nevoie de muncă. Dacă vrei să te simți bine, o poți face și într-o cutie de carton, și într-un palat, și pe stradă, și la job. Doar swă ai încedere.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pamantul este din ce in ce mai plat. El uraste ierarhiile. Nici macar intre gorgone si balauri nu stabileste ierarhii. De altfel, si in povesti gorgonele si balaurii nu sunt totdeauna omorate/ti. Uneori te imprietenesti si te sprijini pe ele/ei. Nu exista situatii fara iesire, exista doar persoane fara solutii/gandire. Orice situatie-limita este simultan o oportunitate. Intoarce clepsidra si golul este plin. Cutia mea de carton este palatul meu.