sâmbătă, 20 septembrie 2008

Parfum de Oradea

E de ... mosc (bleak);

- e nedefinit, ca la orice oras, daca nu stii cum miroase natural
- e eclectitc si provincial
-e de fan, in suburbii
- e de nesimtire si ciufutzenie in centru
- e un miros de care o sa-mi fie dor toata viata, pentru ca aici am experimentat libertatea.

Si tot aici stiu ca mi-am sedimentat ideea de - vreau sa am afacerea mea -.

Cand o as am afacerea mea, s-ar putea sa vreau sa import niste oradeni. Dar mai este putin timp.

Meanwhile, am refuzat concert Goran Bregovici pentru ceva obscur de Flamenco. Si nu regret. E cozy.

Sunt o femeie singura in Oradea si am reusit sa imi fac amici. E ploaie afara si am unde sa stau si sa scriu ce scriu.

Sunt intr-un oras necunoscut si, zic eu, muncesc bine, am avut productivitate chiar si azi, de Shabbat :). Ce pot sa mai vreau, poate sa fie Oradea la maximum 100 km distanta de Bucuresti. Poate fac o politica publica de relocare a asezarilor umane.

O sa revin cu alte inscrisuri. Acum e tare amuzant, desi la inceputul saptamanii nu fusese.

אנ' אצמ'ה וגם אנ' אהבת הוה

Niciun comentariu: