duminică, 17 mai 2009

Diverse - pentru SCDXP

Prietenul SCDXP este tot timpul nemulțumit.

Îl și înțeleg, parțial.

Ce nu înțeleg sunt următoarele:

- de ce nu schimbi tu, atât cât poți, ce fac ceilalți și cum gândesc. Dacă te lamentezi etern, doar ție îți faci rău.

- de ce nu dai mai mult decât un exemplu? Demască-i pe cei care nu-și fac treaba și fii tu mult mai bun decât ei.

- de ce nu te up-gradezi tu?????

- de ce te roade pe tine ce fac alții? Ești atât de bun încât să nu ai pată? Știu de unde vin nemulțumirile, dar cred că există și altă cale decât să dai vina pe cei din jur.

- de ce nu vorbești cu șefii tăi, pentru a îmbunătăți situația? Măcar tu vorbești despre scară mică.


OK, cred că vreau să aud și chestii pozitive de la tine. Sau ceva mai substanțial decât plângeri proprii.

3 comentarii:

Dragos Stoica spunea...

am sa incerc sa raspund punctual :

- De lamentat nu ma lamentez ,spun doar ce se intampla in ceea ce ma inconjoara , ca doar asta este scopul comunicari as inpartasesti si altora experientele tale,astfel incat pe global cu ceea ce stii personal si ceea ce exprima si alti sa poti avea un orizont mai larg al problemei.

- nu dau mai mult de un exemplu ca sa nu ma pierd in detalii ,ar deveni booring,plus ca daca e o problema si chiar daca te zbati sa se intample ceva si nu se schimba nimic ,atunci problema persista

- inteleg ca am o varsta , dar sa am nevoie de un upgrade ... deja am devenit "obsolete" ... orice sugestie e bine venita

- in mare nu ma roade ce fac ceilalti si nici nu consider ca sunt fara pata(inca nu am intalnit o persoana fara nici o pata macar),decat atunci cand se vaita ce mult au facut ei si fac afirmati ca eu nu am facut nimic,atunci ma intriga si tin evidenta,mai mult in ideea de a stii cu cine am de a face

- de vorbit am vorbit,intotdeauna cand am o problema o comunic,numai ca exista frica ca urmatorul angajat sa fie mai prost decat cel curent sau cu mai multe pretenti,dar tot o data poate fi mai bun ... aici e un risc pe care seful sau managerul de resurse umane si-l asuma sau nu.

Sa nu se inteleaga ca nu fac chiar nimic pozitiv , dar ceea ce fac nu-mi asigura o multumire interioara,asa ca mai mult sunt nemultumit decat multumit , pentru ca ca orice om am iste teluri pe care nu le-am indeplinit , deci sunt nemultumit de mine.

sper ca am fost destul de punctual :)

Toate cele bune.SDCXP

Anonim spunea...

SCDXP! Daca mai treci pe aici, invata putina gramatica si ortografie. Nu cred o iota din ce spui si nu-ti dau dreptul sa ai pretentii, cat timp nu ai habar cand se scrie STI si cand STII

Anonim spunea...

ce bine pentru mine
imi place cand se arata cu degetul si in esenta nu e nimic nou sub soare ... regresia e in floare.
Progresele se fac prin ignoranta fata de cei cu degetul intins.