vineri, 8 mai 2009

Soluție pentru Poliție

Am stat eu așa... și m-am gândit... și am mai auzit și de la un amic ce se mai întâmplă cu camerele de luat vederi de pe șoselele din România...

Chipurile nu le mai pot accesa, că s-au pierdut parolele. Welcome CCTV Romania!

Păăăi, că tot se făceau recrutări și park s-au anulat...

Mai bine, pentru că tot există o lege în sensul ăsta, cum că 3% din contingentul de angajați trebuie să fie persoane cu dizabilități... Oare de ce nu vede nimeni soluția mai mult decât evidentă și logică?

Avem oameni țintuiți în scaune cu rotile. Oameni care, în afara faptului că nu se mai pot deplasa așa cum o făceau altă-dată, au mintea întreagă -da, poate sună ofensator, dar și pe mine mă ofensează faptul că românii au impresia că dacă o persoană nu se bucură de integritate fizică, este automat inutilă și trebuie să moară - și pot fi foarte utili societății.

Chipurile nu avem cum crea locuri de muncă. Să vă spun eu cum?

Luați un om care stă în căruț, testați-l legislativ, cum vreți voi, dar angajați-l, pentru că, din nefericire, omul respectiv chiar nu poate fugi la cafea când îl pocnește că vrea. Poate omul ăla vrea să muncească și nimeni nu-l primește. Aer mai multă atenție și dorință să fie util.

E așa de greu? Sincer, nu cred că este. Nu există voință. Poate că cineva vede și preia ideea. Un om de genul ăsta se poate uita mai atent prin camera de luat vederi și poate sesiza mai multe nereguli. Și poate că, repet, își dorește să interacționeze cu semenii lui și e mai dedicat unei profesii.

Aaa, am uitat, în România nu prea există rampe și nici bun-simț, și nici simț civic. În Romînia funcționează selecția naturală...

Un comentariu:

Dragos Stoica spunea...

Nu vreau sa jignesc pe nimeni,
dar un om cu probleme locomotorii
intradevar poate fi mai bun decat
unul fara aceste probleme,
numai ca la romani exista o problema mult mai grava,ceea ce ii lasa cu handicap major , din punct de vedere mental
si la care se aplica prea bine proverbul : "Sa moara capra vecinului"
Eu am ajuns sa fiu satul de oameni care muta o hartie de pe un birou pe altul si se vaita ce mult au muncit.
In romania sunt cateva probleme majore:
1) Evaluarile din punct de vedere al eficientei unui om pe postul pe care-l are nu sunt corecte,in cazul in care se face evaluarea cel mai bun e ala care se lauda cel mai tare cat de mult munceste el si cat de putin celalalt.
2) sunt destui care se ocupa de partea de resurse umane,
care sunt incapabili sa taie in "carne vie", daca este cazul,si merg pe principiul : "mai bine mai taziu decat nici o data"
si lista poate continua

Totusi sa fim corecti in 19 ani s-a facut ceva pentru aceste persoane sa fie acceptate ca atare si sa nu se mai uite lumea la ei ca la niste "leprosi"
mai sunt multe de facut,numai ca atunci cand e vorba de metalitate trebuie sa treaca generatii astfel incat anumite idei sa se poata schimba radical si sa fie acceptate ca atare.

sdcxp