duminică, 23 noiembrie 2008

Dietă (vegetariană) de Londra

















Ce se vede mai sus este cam ce manânc eu de când am venit aici.

Am descoperit magazinele turcești din Enfield, care sunt mult mai bine dotate decât Tesco.

Bame, mălai, sarmale. Ayran, brânză de toate felurile etc.

Prețurile sunt lăsate comparativ.

Cum vi se par?

Încă nu am apucat să îmi fac mămăligă, pentru că mai mult trăiesc cu conserve și aer. Dar îs curioasă ce gust are mălaiul englezesc. Oare e mai ieftin decât în țară?

Poate acum perspectivele sună ok. O să revin cu detalii despre serviciile de transport execrabile și foarte scumpe.

Enjoy your meals, 'cause I am certainly adapting myself to the true vegetarian life!

2 comentarii:

Anonim spunea...

enjoy your meal, and never forget that you might be someone else's meal...
as for polenta... if you like it, tell us, we're curious

Zelda spunea...

I believe polenta is one of my favourites, it's been on my diet since I was 4 months old.

No, I haven't got a taste of English polenta, yet.

I hope I am not on anybody's dietary list >)