joi, 13 noiembrie 2008

Oița londoneză


Hello from London!

Am ajuns și aici.

Prima dată. Abia încep să mă dezmeticesc. Frantic, anyway.

Locuiesc într-un ”borough”, pentru că aici nu poți fi ”la botul calului” ca la B.U.C.

Plouă des și mult, dar am avut noroc de două zile superbe, cu soare și puțin frig.

Aici trebuie să înveți să îți reglezi viața după programul trenurilor. Mă întreb dacă londonezii mai și trăiesc în afara mijloacelor de transport. Probabil că da.

Zilele trec foarte repede, întunericul vine pe la ora 4. Dar este bine.

O să observați poza, pentru că eu nu am apucat incă să vizitez obiectivele turistice. Am destul timp și pentru asta. Deocamdată am preferat să explorez ză neibărhud, care este unul turcesc. În orășelul de mai încolo se întind chinezii. Mai în centru sunt arabii.

E colorat și aglomerat, e altceva. Însă, oița londoneză care ieri a avut un crush on me nu putea să lipsească din articol.

See u later, cu chestii mai consistente :)

Niciun comentariu: