sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Tescotize yourselves


Exista TESCO!

Ce este un ”tesco”?

Este un hipermarket, dar pentru londoneza de mine a devenit ”locul de pierzanie”. La fel și pentru colegii mei.

Este aproape de cămin și tentația este mare. Cred că toți vecinii ne știu drept indivizii cu sacoșele, care gâfâie aproape zilnic pe aleea dintre cămine, încărcați cu sacoșe Tesco. Mi-am propus să nu mai calc acolo decât săptămânal, pentru că zilele de euforie s-au cam dus. Însă, cred că voi ridica un monument pentru Tesco, este primul după care am umblat în Londra, ba chiar am trimis cerere de card ( ce să-i faci, reducerile astea). Sper ca următorul să fie un barbat :D :D :D, deși nu cred că un bărbat are atâtea de oferit (mean and vile, I know).

Astăzi am reușit să ies prin City. Rupere de picioare, superb, aglomerație cum îmi place mie și deschiderea sezonului de reduceri. Nu, nu am shopat, pentru că mi-a fost silă să stau la cozi care se întindeau pe 500 de metri. Unii chiar cumpărau, dar pentru 3 lulele numerita.

Aparatul foto și-a dat obștescul sfârșit exact când totul era mai interesant, dar pot să pun câteva poze.

Gara de Eurostar este foarte frumoasă și are o metaforă permanentă, ilustrată într-una dintre poze. Și eu o să circul cu Eurostarul, păcat că nu mă voi plia pe metaforă :).

Voi reveni cu poze și idei relevante. Acum sunt obosită.

Niciun comentariu: