luni, 25 februarie 2008

Again interviu

Sunt fascinată de ciudăţeniile din viaţa mea.

Interviu. Ca de obicei, eu nu pot să mă prezint la aşa ceva şi să nu am parte de surpize, gen: acest interviu va fi susţinut în limba franceză. Tant pis, parce-que je parle mieux l'anglais.

Aţi văzut anunţul nostru de pe site-ul x? Nope, pentru că eu am aplicat prin "radio-şanţ" şi dacă ai fi atentă ai vedea lucrul ăsta.

Franceză, apres engleză, then traduceri. Afterwards al doilea encounter cu unul dintre parteneri. Bine, mi-a plăcut locul, deşi am plecat cu ideea că nu ştiu de ce mă duc, pentru că, de fapt, nu îmi spuneau nimic. Chiar am căutat anunţul de job de pe site-ul x. Să dea naiba dacă îl găsesc, acu' câte milenii l-aţi postat?

N-am nimic cu oamenii de-acolo, chiar erau simpatici. Dar de ce mi se întâmplă mie!!! E o constantă în viaţa mea preponderenţa surpirzelor. Bine că am umor şi nu mă blochez. Sau dacă mă blochez, zâmbesc frumos şi trece :)

Niciun comentariu: