joi, 14 februarie 2008

Radio-şanţ non-stop

Scurt de tot: ca să găseşti un job, trebuie neapărat să postezi la Radio-şanţ.

Nu foarte dramatic, ci doar un hint: caut ceva mai bun.

Bine, de-aici vor începe tot felul de discuţii: dar de ce nu mai vrei acolo, nu mai e bine, vaaai, da' parcă îţi plăcea!, ne-ai dezamăgit, dacă şi tu spui că nu-ţi mai e bine...

Foarte multe comentarii, prea multe de altfel. Fiecare e cu viaţa lui. Nu-i aşa?

Pozitiv este faptul că toţi, absolut toţi îşi vor da cu părerea. După care vorba se va răspândi: cutare caută ceva. Nu înseamnă că reclama va fi pozitivă, dar dacă eşti constant în gura lumii, s-ar putea să iasă ceva.

Mi-a arătat cineva, acum o oră, un mic discurs de pe youtube. Foarte mishto concluzia, de fapt o ştiam, dar sunt puţini cei care înţeleg: trebuie să faci ceea ce îţi place, trebuie să cauţi ceea ce îţi place, numai atunci vei putea să dai ceea ce poţi şi te vei simţi împlinit. Ceva de genul ăsta era susţinut de un om care tocmai demonstra medicilor că trăieşte al nush câtelea an după ce fusese diagnosticat cu cancer de pancreas.

Eu nu am cancer, aşa m-am născut, cu dorinţa de a-mi găsi locul în viaţă. Cel pe care îl vreau eu. Poate mă ajută cineva, puţin, să-l găsesc. Oricum, locul acela mă aşteaptă. Sunt sigură de asta. Şi mai cred că dacă nu l-am găsit imediat înseamnă că se va reactualiza cu indicele inflaţiei şi voi primi şi dobândă pentru timpul în care l-am căutat.
Poate e chiar sub nasul meu :)

Niciun comentariu: