luni, 4 februarie 2008

Job-ul de acasă 2

Am spălat rufe.

Am făcut mâncare.

Am reparat aspiratorul.

Am făcut curat în sertarele din bucătărie, pentru că doamna de la curăţenie de-aia vine, doar ca să dea cu mop-ul. În rest, eu fac curat înainte să vină ea. Pentru că e doamna de la curăţenie (sunt răutăcioasă, este o persoană foarte simpatică, dar bună de doamnă de companie, nu pentru frecat podele).

Trebuie să învăţ, dar sunt cam dărâmată.

Dau familie la schimb sau caut bărbat care să ştie să repare chestii prin casă. Mai am şi eu trburi serioase de făcut pe lumea asta!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

We gotta talk. Maybe we'll have a deal :D

Fixed the vaccuum cleaner?! Hell, I must cook more often! :))

You know, fixing things around the house is a serious job. Otherwise, you won't ask for someone to do it :D

Yeah, I'm a pain in the ass and like to tease you :P

Anonim spunea...

:P :P