duminică, 27 ianuarie 2008

I like to Pong

Zilele trecute surfam pe anunţurile de job-uri.

Mi-au picat ochii pe un anuţ foarte interesant, total nepotrivit pentru mine, dar probabil potrivit pentru cinvea de 17-19 ani:

- we are looking for a young, dynamic person, who likes ping-pong and thinks IT is both a hobby and a job.

Ce mishtooo!

Păcat că nu sunt IT-istă, cred că aş fi rămas acolo toată viaţa.

Bine, anunţul este infantil, dar probabil că se va găsi un puşti care să fie selectat, care e interesat şi care crede că munca este o joacă. Măcar dacă s-ar juca productiv. Şi ar vrea să facă toate chestiile astea eventual la Iaşi.

Oare de ce, se joacă ping-pong mai bine la Iaşi? Ia să îmi întreb neamurile...

Industria IT- ului ocupă o bună bucată din piaţa muncii. Oamenii care sunt angrenaţi în ea muncesc mult, dar au cu totul alte sastisfacţii decât cei ca noi (guess why). Şi mai fac şi ce le place, fir-ar să fie.

I wish to Pong, toda, but I need a partner. Anybody wanna join me?

N.a.: datorită durerilor de măsele prin care trec de câteva zile încoace, cred că am devenit uşor instabilă dpdv sciitoricesc. Eu ştiu ce am vrut să spun, sper că ai înţeles şi tu ceva. Hit me.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Si totusi sa stii ca unele veveritze inca pica la astfel de anunturi!
;)

Anonim spunea...

:P

Mie imi plac bursucii.