joi, 3 ianuarie 2008

Balaurul

- este ieşit dintr-un ou
- poate fi tânăr sau bătrân, nu o să ştii până nu întâlneşti unul (solzii lui disimulează foarte bine orice vârstă)
- este impunător, dominator, faci atacuri de panică de câte ori îl întâlneşti
- îl ocoleşti, dar te atrage în acelaşi timp
- nu este la fel ca alte fiinţe pentru că nu ştii dacă este reptilă, pasăre, animal
- oul din care a ieşti poate fi şi de prepeliţă, ADN-ul oricum s-a amestecat interesant
- îl invidiezi, poate, dar există un motiv foarte puternic pentru care nu ar trebui s-o faci: ştie că este privit ca o "ciudăţenie" şi este foarte singur, de fapt
- îţi place, dar nu ştii cum să îl abordezi şi de-aia nici nu încerci foarte mult
- îl urăşti, pentru că nu îl înţelegi
- este, bineînţelels, şeful tău
- sau este şeful unui coleg din alt departament
- oricum, este o celebritate
- ştii că poate să te pârjolească de la 1 km distanţă
- dacă te împrieteneşti cu el, o să descoperi că are şi el un soft-spot (numai să nu abuzezi)
- îi plac copiii, în special ai lui (dacă îl vezi cu familia, o să înţelegi de ce este special)
- ia-ţi extinctorul după tine, it may come-in handy, pentru că nu ştii când se enervează odată... (poate o singură dată de când îl ştii, dar te face pulbere)
- mâncător de şalăi (în special), dar poate roade şi somoni şi poate bate şi mai mulţi urşi bruni la un loc
- nu a uitat de vremea cavalerilor, îi plac luptele deschise (şi poţi să îl dobori numai dacă este într-adevăr obosit, bătrân, plictisit, scârbit sau dacă te lasă)

Dacă întâlneşti un balaur, ai 5 posibilităţi ( la prima vedere) şi nenumărate, de fapt, dar trebuie să le descoperi singur:

- să fugi aşa cum nu ai mai fugit niciodată
- să aştepţi să îl pui în relicvariu
- să îl provoci şi atunci îţi provoci destinul
- să ţncerci să-l bagi în cuşcă (not advisable!)
- să te împrieteneşti cu el şi ai un protector pe viaţă.

Niciun comentariu: