marți, 8 ianuarie 2008

What are friends4?! Ziua Zeldei

Nu este un subiect de HR neapărat - de fapt, deloc...

Dar ce ar fi viaţa noastră fără PRIETENI?

Ieri, 7 ianuarie 2008, a fost ziua mea de naştere şi de nume. Deja m-am desconspirat, dar nu îmi pasă. De ce aş avea blog dacă aş fi o anonimă perpetuă?

Mai îmi şi place să fiu gratulată, adulată,căutată, sunt o dictatoare şi o dominatrix în adevăratul sens al cuvântului :).

De ziua mea am fost foarte căutată, dar nu atât cât aş fi vrut. Am primit mesaje, telefoane, tot tacâmul. Am dat cu aspiratorul şi am gătit (chiar am declarat că aş puteai fi casnica perfectă, dar mi-e frică), am scris pe blog, am ieşit puţin prin oraş şi am petrecut cu familia.

Familia mea apropiată este foarte mică, dar consistentă. Şi, cred că în ea sunt adunaţi şi prietenii mei, care sunt puţini, dar (destul de) adevăraţi. Toţi, şi familia şi prietenii sunt ceea ce mă fac să merg mai departe. Sunt ei care mă fac să merg mai departe. Sunt cei pe care i-am regăsit (ce mă repet...), sunt cei care ştiu că zbier mult, dar sunt pâinea lui Dumnezeu.

Dintre prieteni, se distinge M0na (http://monasteddies.blogspot.com), care m-a ambiţionat să creez un blog. Asta este altă poveste. Ce m-a impresionat foarte foarte mult a fost că mi-a promis că după o lună de scris "fără leneveli", mă va băga în blogroll-ul ei. Şi, de fapt, a făcut-o astăzi. Cu această ocazie, she has unleashed Hell, pentru că o să vă intoxic cu agresivitatea mea :). Ea este postată la "Prieteni şi duşmani" pe blog-ul meu...

M-a impresionat cel mai mult pentru că astăzi chiar speram să ajungă la mine, nu a putut, dar a făcut unul dintre cele mai frumoase gesturi posibile. M-a scos în calea voastră. Deşi încă nu era momentul promis.

Haideţi să ne intoxicăm together şi sper să vă molipsiţi de ceea ce îmi doresc eu mie şi prietenilor mei: veselie, dragoste, putere, sănătate şi bani. Doar adevăratul meu nume înseamnă "binecuvântarea Domnului".

Să avem prieteni, familie, duşmani, să simţim că trăim.

Vă mulţumesc tuturor care aţi participat la aniversarea mea! (Mona, you know you are special!)

4 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani mai fata frumoasa ! Blogging indelungat si sa iti traisca si "pretena aia cu ursuleti" care iti face "promotion".
;)

Anonim spunea...

La multi ani si tot ce-ti doresti tu mai mult sa se implineasca. Si blogging cat mai indelungat indelungat.

Si o sa te bag si eu la mine in blogroll. Mona's friends are my friends too :)

Anonim spunea...

Multumesc pentru urari, sunt chiar emotionata!!!

Sunteti prea draguti!

Crusher spunea...

La mai multi ani!
La mai multe posturi!
La mai multi vizitatori!
La mai multe realizari!
La mai cum vrei tu din ce vrei tu!

:*